Midsommar!!

Hej på er och hoppas att solen är på våran sida nu i midsommar!!!

Vad ska ni hitta på tro???

Jag vet då hur min midsommar ser ut, jobb, jobb, jobb 7-16 fredag till söndag

Men men jag slipper ju bakrus ;)

Ida va de ju vikt kontroll igen, -1,2 denna gång. Har observerat att efter jag festat blir det sämre resultat..
Men de e ju tyvärr så att dagen efter så e man ju sugen hela tiden, vilket gör att man stoppar i sig mest hela tiden. Även om det inte är så fel mat som tidigare, så blir det mer än jag brukar iallafall... Så jag skall inte dricka så mycke i sommar, undrans hur de ska gå på Gotland!!!

Gotland ja, fan vad ja längtar dit... men om 3 veckor är ja där :) o den veckan kommer ju gå super fort o vips sitter man här i kalla färgelanda igen o man jobbar o sliter på som vanligt.

Är de någon som undrar något så fråga på :)

Ha nu en härlig helg <3 puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0