Mmmm

Mycke gott ja ätit idag :)

Har varit på Mac Donalds, de va jätte gott med en burgare, slog på stort o tog en cheeseburger så total kostnad för detta besök blev 10kr eftersom jag inte får dricka till maten...

Nu ikväll bev de en räkmacka från fiskbilen, oxå jäkligt god men lite fett blev de för mej för de va väldigt vad mina tarmar väsnas och känns oroliga, så jag tror jag har en liten reaktion snart som innefattar ett toa besök....

Men känner ändå att jag varit så jäkla präktig länge nu så lite synder måste man väl ha???

Skulle ju om inte annat varit/haft kalas idag o testat lite vin.. men tyvärr blev det ju inte så, har ju hört att det är många som inte klarar att dricka alkohol efter en GBP (gastricbypass) hoppas verkligen inte att jag är en av dom, vill kanske inte supa mej full just nu, men de e ju ändå trevligt att ta ett litet glas ibland..

Trevlig helg till er <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Äntligen har jag hittat till din blogg =). Gud va duktig du varit och är. kramiz Madde

2011-01-09 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0