Hej hopp!!

Herregud har de redan gått 2 månader..... imorgon alltså

Detta innebär att jag nu får äta allt :))

Så igår blev de till att testa apelsin, de va inga problen o gott va de me :)
Var på bio oxå igår o åt popcorn, o hur gott va inte de då!!!!
Fick faktiskt i mej en hel liten popcorn, inte på 5 min som tidigare direkt haha
Fick ju ta lite pauser i ätandet, men de e ju första gången men gått på bio som "bantare" och det är helt tillåtet att äta dessa :D

Nu har jag bara alkohol kvar att testa tror ja.... Men de e den biten jag är mest rädd för oxå, framför allt när man tänker på allt sunt om kring ett rus, det är lättare att vräka i sej snacks, för att inte tala om dagen efter hur mycke vill man inte äta då!!!!!!!!!!

Nej detta tål att tänkas på, tyvärr har jag förstått att de e många som inte klarar av att dricka överhuvudtaget efter op;en o lika vanligt att man blir beroende.. Vill inget utav detta haha

Men jag skall nog snart testa lite vin, fast de får bli på hemma plan första gångerna för att hitta sin gräns haha

Nog om sprit tjafs...

Har faktiskt börjat äta krom tbl, detta för att förebygga ett ev kommande sötsug, de ska ju vara bra

Så nu är man uppe i 6piller om dagen, börjar nu bli en piller kanaprare... ;)

Madde kul att du hittat min lilla blogg oxå, men du kunde ju ha frågat efter adressen om du haft problem att hittta mej ;)

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Ska nog kanske också börja äta kromtab om det hjälper. Vad skönt allt måste kännas för dig nu, är så glad för din skull. Vi måste ses nån dag. kramar

2011-01-11 @ 20:42:22
Postat av: Lena

Ska nog också börja äta krom tab och se om det funkar. Är så glad för din skull att allt har gått så bra, det måste kännas underbart. Kramar

2011-01-11 @ 20:43:57
Postat av: asor

Hej svejs i lingonskogen!!Fan,vad du är bäst som har gått ner så mycket!!!Du är jätteduktig!!Kromtabletter skulle jag med behöva,men då får jag väl äta flera burkar åt gången ha ha.Vad synd att det inte blev något brus i helgen,men det går väl flera tåg.låt det ta den tid det tar.hhmm?kanske det är bättre att låta bli bruset ett tag,än att du blir dålig av det..Kämpa på nu!!!!kramizar

2011-01-11 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0