Back on track :)

BBBRRrrrr fasiken att de skulle bli kallt igen...

ja de va ju vägning idag, o de gick bara bra :)
Förra veckans plus o 1kg fick ja bort denna veckan
Så nu e de 7hg kvar till 20kg... härliga känsla

lite ohärligare är att när jag skulle ta min frukost macka hade brödet möglat urk
de går ju inte åt så mycke nu direkt :)

Testade stekt ägg o de gick kalasbra att äta, dock på en knäcka då eftersom ja inte ville äta de mjuka gröna på mitt bröd :)

Min kusin va här o gjorde ett kanon resultat på vågen igår igen, hon har en liten annorlunda resa eftersom hon står still någon vecka för att sen göra super skutt någon vecka... men vi har gått ner ungefär lika mycke ändå :)

<3

Kommentarer
Postat av: asor

Tjabba!!!GRATTIS vad du är duktig!!!Kämpa på så kommer det att gå så bra i fortsättningen oxå!! Kallt är det igen,bbbrrr!! kramizar

2011-01-20 @ 20:31:56
Postat av: Anonym

Duktiga du:)))) hejja oss kramelikram<3

2011-01-21 @ 22:21:15
Postat av: Anonym

postat av mig !!!

2011-01-21 @ 22:21:55
Postat av: Tess

Heja heja!!! Så jäkla duktiga ni är!!! Många kramar

2011-01-23 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0