Tjo hoo!!!

Ja är så uuusel på att uppdatera!!!
Men saken är den att jag inte vet vad jag ska skriva juuuuu

Dagens våg visade på -2,2kg yayy :) totalen är på 23,3

Jag har nu märkt att det är vissa saker som ja inte mår bra av att äta :(
Jag har o tycker fortfarande att start hasselnöt med vanilj yogurt är skit gott, men kroppen reagerar negativt som att ja blir lite skakig o illamående inte bra, likadant blir det med typ söta skorpor hmm
visst de e ju bara att låta bli att äta dom, men dom är ju goda juuue :)
Inga stora problem, men ett litet haha
Alltså så tror jag att det är samma reaktion på allt som är för sött, undra om detta altid kommer att vara så eller om de kommer att gå över?!?!

Va på spinningen i tisdags igen, blev helt förvånad va mycke bättre de va i ändan efter bara 1 gång!!!
Så på tisdag blir de nog till att köpa ett 10kort!!!

Skulle bara vilja hitta en bra torsdags träning, eftersom de alltid är vinter så blir de ju inte mycke till promenader..

Nu vill ja önska er alla en kanon helg, ja har tänkt att bli kanon haha
Har fest för mamma o pappa så jag ska testa grogg, o de utan kolsyra hmm får prova apelsin jouise, vilket jag inte gjort sen den glada ungdomens tid hahaha

Kram <3


Kommentarer
Postat av: asor

Grattis Grattis!!! Fan,vad duktig du är med din viktnedgång!!!Tycker synd om dig,att du skall dricka jouis till brusen,då är det nästan bättre att dricka bart,för tve vale för att blanda med det.Men man får väl offra sig #skrattar# Hoppas att du får en trevlig fest!Det är alltid lika trevligt när du skriver på din blogg,starkt gjort av dig!Kämpa på!!Ha det gött!Kramizar

2011-02-18 @ 19:59:13
Postat av: Lena

Torsdag kan vi ta badhuset

2011-02-27 @ 00:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0