Nära som fan nu!!!

Imorgon händer de!!!!!

Kan nu bara konstatera att de finns många fjärilar i magen just nu, kan inte tänka på mycke annat...

Men nu är de färdig packat, renbäddat o rentvättade kläder inför morgondagen framplockat (det stod att de va tvunget att vara rentvättat, men jag brukar allt ha rentvättat när ja far ut på "roligheter" haha)

Fastan sket sig igår kväll, trodde lätt jag skulle bli galen, men men jag försökte kämpa, men de e inte lätt när man e svag ;)

Så nu har jag en gratäng i ugnen(luktar juvele nu), som skall avnjutas med en köttbit i goda vänners lag med en film, undra om jag kommer fatta nåt i den filmen!!!

Så imorgon 05;30 blir jag upphämtad, 07;30 skall förberedelserna inför OP börja tar ca 2 tim och sen tar Op ca 1tim.. så vid 11 snåret imorgon bitti skall jag vara klar.. Min kusin kommer att ligga en timme efter..
Men nu har en otrevlig tanke dykt upp, eftersom vi kommer till samma uppvaks rum, tänk om inte hon kommer vid 12.. eller tänk om jag inte är där när hon vaknar.... menar nu inte att jag tror vi ska dö, men att det tillstött något.... Då ångrar jag att vi gör detta ihop... Men de e klart de inte ska hända något utan allt ska gå precis enlig planen....

Känner att de e jädrans tryggt att de e Torsten Olbers som gör detta, tror att han är bäst =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen:) Är övertygad om att allt kommer gå som på räls. Jag tänker på er imorgon ska du veta o hör gärna av dig så fort du kan o orkar. Lycka till kraaaam

2010-11-10 @ 18:10:39
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah rolig du e nu NOT,,,,ses imorgon <3<3

2010-11-10 @ 19:42:02
Postat av: Lollo

<3 LYCKA TILL <3

2010-11-10 @ 21:24:43
Postat av: Cecilia

Lycka till :)

2010-11-10 @ 23:14:59
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Tack alla sötisar <3 <3 <3

2010-11-11 @ 02:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0