Lite bilder

Li
Här står jag redo för att ge mej ut på detta äventyr!!

kortet undertill är typ 10min innan jag rullas in på operatinssalen..
Här är jag strax innan opDagen efter, med andnings pipan!!  Den var godhjälp när man hade ont, kändes det bättre att andas i dennaSå här ser magen ut efter en gastric bypas operationHär är jag och den skicklige kirurgen Torsten Olbers, hemgång på GHem ljuva hem!!  Detta var min favvo ställning några dagar efteråt =)
3e kortet står jag med min andningspipa, en mycket god vän när värken gjorde att man inte kunde andas riktigt, fast egentilgen skall man andas i den för att förhindra lunginflammation...

Kort 4 är hur magen ser ut efter en sådan här op, de femte sista syns nästan inte men de där längst ute till vänster..

Kort 5 Torsten Olbers i egen hög person, alltså den skicklige kirurgen o detta är vid utskrivning så ja e påväg hem

Sista kortet är den ställning jag haft i flera dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0