Dag 7

Ta mej fan!!

Det har redan gått en vecka, så idag till frukost blev de till att koka en halv portion havregrynsgröt o hur gott va inte de då!!! Men ja orka inte äta allt..

Sen va de faktiskt dax att röra sig om än lite, tog mej fram till ica o de va gör skönt, fast ja va hejdlöst trött när ja kom hem..

Middag kokt torsk, potatis o kokta morötter... Mmmm
Men tyvärr va jag för åpen o de va för gott så jag åt för fort o de gör jag inte om, satan i gatan vad ont de gjorde o illa mådde en :(

Vågen idag visade -7,5. 4kg tog jag innan op eftersom de va fasta, men 3,5 är ja jädrigt nöjd med =)))

Till kvällen skall jag äta knäckebröd med makrillfile, det ska jag äta sakta som skam o ja ska njuta av varenda tugga..

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad duktig du är!!!!!!

2010-11-18 @ 20:29:12
Postat av: Lotta

Tack <3

2010-11-18 @ 21:25:06
Postat av: Maria

Redig tös<3

2010-11-22 @ 21:59:42
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0