På begäran

Har fått höra att jag skall skriva ett inlägg o tala om att jag mår bra och att jag lever hahhaaaa

Uppdaterar inte så ofta för jag vet inte vad jag ska skriva, men fick som sagt reda på att jag ska skriva att jag mår bra så inte folk omkring mej blir oroliga hihihi

Så nu är det gjort :D

Hoppas snart jag har tillbaka kraften som tydligen oxå blivit bortopererad..

Men har bestämt mej för att jag skall klara av mitt jobb, börjar igen på torsdag o hur jobbigt det än är o hur trött jag än blir så ska jag klara av det!!!!!
Får väl gå med lite blod svett o tårar kanske en o annan spya haha

Hej då i vinterlandet

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Härliga Lotta =)

2010-12-13 @ 20:59:36
Postat av: trogen läsare

lycka till med jobbandet...när du kämpar på jobbet ska jag göra min första tenta på måååååååånga år...



torsdag here we come ;)

2010-12-13 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0