Nähäää

Inte orkar jag jobba inte :(
Har verkligen inte kaft och ork längre, sjukskriver mej o stannar hemma o vilar upp mej i en vecka till för att se om krafterna återkommer... Det e jädrigt tröttsamt att inte orka, man känner sig lite värdelös som inte klarar sitt jobb, men heltid i vården är ju ganska tufft i sej o sen när man inte får i sej direkt mycke i mat väg heller...

På tal om mat, gjorde en göör go äggröra förut, jättegott i 1 min, sen fastna de i halsen man kräktes upp alltihop....

Hoppas verkligen att dessa problem snart försvinner, för jag blir ju rädd för att äta, o denna vecka får man börja äta kött o då undrar jag hur fasiken jag ska kunna svälja de!!!!

jaja de e ju några dagar kvar o de kanske vänder inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0