En blandning av sött o salt!!

Hej på er söta läsare :)

Ja nu har man gått hemma o dratt i dryga veckan för den jädrans magens skull..
De har verkligen gjort gott, inte alls lika ont och med mindre piller.. Men de e ju ohållbart att bara gå hemma o dra.... Så imorgon jobbar jag igen o ska försöka att inte stressa som jag gör de mesta på jobbet...

Har fått en ny sorts omeprazol som jag skall börja ta ikväll och skall testas i två veckor, hoppas verkligen att den tar bort de onda, för att aldrig återkomma...

Testade att spinna i tisdags, hmm gav upp efter en kvart, då det bara blev värre o värre.. resultatet av minskade tabletter skulle jag tro, men fick rådet av Calanderska att vänta med spinningen tills min kropp är i balans igen, promenader går fint så jag får ta några xvarv runt brötegårdssjön...

Vägen var trevlig denna vecka igen ;) -1,8 = 36,3 totalt

En annan rolig sak är att jag som aldrig varit en klänning människa har köpt mej 2 klänningar på två dagar :)
Kanske beror på att jag hittat en ny trevlig affär va vet ja, men hör o häpna de är inte svarta hahahaha


Ja de va la de för nu kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0