Återbesök!!

Har idag varit på återbesök på Calanderska halvårs kontroll... Satan i gatan vad detta halvår gått fort...
Jaja iallafall var ja o tog lite prover för ngn vecka sedan o de va väl ganska bra, lite förhöjt här o där men inget alvarligt..

Sen kommer ju de där med magontet då i den bortkopplade magsäcken, som gör ont hela jädra tiden, alla vakna timmar iallafall... Äter i dag 3omeprazol om dagen, så nu ska jag äta 4, o så skall de ta kontakt med kirurgen om hur man skall göra med den, ev så kan de bli en penecillin kur eller nåt för att få bukt med problemet... De får då göra hur de vill, bara de slutar göra ont...

Nackdelen med detta besök va ju att nu kommer viktnedgången gå saktare, O DE VILL INTE JA!!! :)

Men men de va nöjde med de jag gått ner, talade oxå om att jag åt ganska bra. Förutom mitt bregott som ja vill ha på mackorna, o min färdigpaj jag ofta äter på jobbet. Men varför måste de gill allt ;)

Summa summarum de va bra med mej förrutom magproblemen

PUK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara få säga en ska lotta du är SUPER duktig, jag beundrar dig som klarar av d här.....heja på nu fortsätt nu på samma sätt kram

2011-05-18 @ 21:53:38
Postat av: asor

Tjingeling!! Vad kul att det går bra för dig!! Jag hoppas att du snart får lindring för ditt magonda,måste vara jobbigt att aldrig vara riktigt smärtfri..Man måste ju oxå ha lite god livskvalitet,som pajen m.m. Kör på nu som bara du gör!!! skönt med lite sol i dag,skall ut å bränna mig lite,ser ju ut som en bambyl och bländar folk:):)Kämpa på nu så hörs vi snart igen!!!Kramizar

2011-05-20 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0