Ont!!!

Hej på er, om de nu finns några läsare kvar eftersom jag är så usel på att skriva!!!!

Har nu endel tankar, har sedan i fredags haft ont från o till i sidan av magen, funkar ganska bra med alvedon men man funderar ju på vad de e som gör ont. Tänkte först att de va min lilla magsäck som är påsydd på tarmen som krånglade. Men sen insåg jag ju att det sitter för långt ut för att vara detta.. Efter lite tjat av en kollega idag så tog jag mod till mej o ringde calanderska, då kan det vara så att jag har magsår i min frånkopplade magsäck för den ligger där de gör ont..

Så nu har jag sjukskrivit mej denna veckan för att se om det är bättre när jag är lugn o utan stress. + att jag skall äta xtra omeprazol o ha kontakt med calanderska igen nästa vecka Hmm om de inte blir bättre undra vafan de kommer hitta på med mej då!!!

FAN jag som mått så bra o bara haft några små problem tidigare....

Så jag känner mej lite låg, men de e ju för att man går o funderar på detta mest hela tiden..

Men upp med hakan Hedlund på torsdag ska jag gå på kommun fest o ha trevligt o bli underhållen utav Babben :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0