Dax igen :))

Hej på er!!

Vi har äntligen fått känna på lite våååår!!!
Men en da som denna dimper energin till bott igen...

Hur som helst vägde mej idag o de va 1.1kg till som försvunnit :)) inte ens 2 kg till 30 jihoo ;))

Denna vecka är de oxå flera som har kommenterat min vikt nedgång t om vissa vårdtagare :)

Men ibland kan de oxå bli lite genant o man inte vet vad man skall säga!! Men de e ju ett bra problem haha

Bokade förresten resa förra veckan, så i september drar vi till korfu UNDERBART!!!
HMM hoppas jag är nära -60kg når jag går på planet :D

Måste oxå berätta, tog mej en promenad runt brötegårdssjön igår o vissa bitar jogga ja fanimej ,har nog inte sprungit på över 20år!!!

Så ja känner mej så hurtig zumbar på söndag spinner tis o fre o nu lite jogging inimellan ;)
Tråkigt nog är de snart slut på zumban o ja vet inte hur länge spinningen håller på, men promenaderna är ju inget slut dtum på iaf :)) Så hårdträning inför tjejmilen 2/9 snart!!!

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

tjejmilen....huuu det låter ju görjobbigt ;)

Du är ju superduktig som är så redig... Själv har jag sprungit två ggr denna veckan, va säkert 10 år sedan sist. Hoppas bara att jag snörar på mig skorna ngn mer gång ;)



Fortsätt kämpa på så är det nog minus 60 när du kliver på planet.

2011-03-31 @ 18:24:58
Postat av: Maria

Gud va du e duktig min vän <3 Spinningen brukar hålla på rätt långt in på terminen men med lite mindre pass per vecka tror jag.He de gott, vi hörs kram

2011-03-31 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0