KUL :)

Måste bara berätta, har ett par jeans jag inte använt på några år ;)
Vet jag hade dom på ett cinderella kryss för några år sedan är nog enda gången tror ja :) kanske 4-5 år sedan

Iaf jag prövade dessa på julafton, det saknades en liten bit för att få knäppt dom, igår gik de :D
Inte satt dom gott o fettet tryktes upp över linningen men dom gick att stänga = Lycka hihi
Några kilon till så kanske man kan andas om man har dom på sej :)

Förresten kan man gå med lågt skurna jeans med utsvängda ben nuför tiden????
Annars kan ja ju ha dom hemma bara för känslans skull haha

Förresten de kan ju duga på jobbet, tror inte gamlingarna bryr sej o vad jag har på benen :))


Kärlek till mina läsare

Kommentarer
Postat av: Lena

Lotta nu för tiden kan man ha precis vad som helst på sig haha.Du är så duktig tycker jag. Många kramar

2011-01-03 @ 19:43:11
Postat av: trogen läsare

klart du kan ha på dig dom!

Vad duktig du är!!!!!

2011-01-03 @ 21:22:51
Postat av: Anonym

Jeans som är låga i midjan och utsvängda är ALLTID inne...o det är de bästa jeansen man kan ha så använd dom flitigt ;)

2011-01-04 @ 18:42:01
Postat av: Tess

Det va fröken Waljehorn som skrev förresten.. :)

2011-01-04 @ 18:42:37
Postat av: Mej själv!!

Men va bra, ser ni någon som e lite blå i fejan med svarta jeans så e de jag som e ute i trånga brallor o har lite svårt att andas :)

2011-01-04 @ 19:43:07
Postat av: höte

underbart;))))hejja dig

2011-01-05 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0