Dåligt

är de utav mej att inte skriva på såhär länge ;(

Men allt är prima liv :)

Ställde mej inte på vågen i Torsdags, har kommit på att jag skall testa att väga mej  var 14e dag, nu när det inte alltid är så roliga resultat så kanske det känns roligare om se större siffror..

Idag har jag gjort min 20kg belöning en ansiktsbehandling lyx... NJUTNING på hög nivå, nästan hela tiden iallafall, men por tömmning är inte skönt!!!! Men nödvändigt emellanåt :D

Idag har jag oxå varit utastt för den största utmaningen hitintills... Bakat muffins med dumle kola o polly i... Har alltså en stor godis skål, lockar inte så mycke men nu när de luktar nybakat.... plåga :D Men jag har då inte smakat någon... ännu ;)  Nejdå jag ska allt stå emot, men gott luktar de då....

Ett litet inlägg till slut, jag lovade Rosa att de skulle komma ett idag, så de gäller att hålla vad man lovar hihihi

kram kram

Kommentarer
Postat av: oe

Tjabba!!Du är rolig du #skrattar#.Grattis till dina 20kilo minus!!hhmm?blir ju lite sugen på nybakta muffins,vad bra att du har sån bra karaktär,själv hade jag nog smakat både en å två,det finns ju inget godare än nybakat,mums.du gör nog rätt i att bara väga dig var 14dag.kämpa på nu i den takt du gör!!!kramizar

2011-01-31 @ 22:38:29
Postat av: Hötte

du e döktig:))välunt tack för Kaffet o Zumba,,vi hörs kramelikram kusinen eller"buksvägerska" hahahhahah

2011-01-31 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0