vätskebrist o magsår

Hej o hallå!!!

Idag klistrade jag min 7e stjärna (3kg=1stjärna)  :D

Har i några dagar haft lite ont i huvet o känt mej lite yr, tänkte det berodde på att jag inte äter mina järntabletter, ringde calanderska o får reda på att de troligtvis var vätskebrist... stämmde nog, för efterde har jag druckit betydligt mer o huvet känns bättre, men de e jäkligt lätt att glömma dricka, gör ju inte de via klockan som med maten...

Har oxå ofta svid i magen, inte som förr då jag ständigt gick med halsbränna, så jag knaprar omeprazol 2gånger om dan, tog upp detta oxå med calanderska o fick då dessa på recept...
De skumma med detta var att de va dyrare att hämta dom med recept än utan, men de skulle bli billigare i längden sa apotekstanten men konstigt låter de tycker ja...

Det känns så bra nu när man vet att jag kan äta allt ingenting förbjudet, att jag helt själv avgör vad jag stoppar i munnen...

På lördag blir de äntligen ett litet rus, undra hur mycke jag kan o vågar dricka...
Har läst på forumet att en tjej har hemskt bakrus nu för tiden, hoppas de inte gäller mej...


KRAM

Kommentarer
Postat av: Lena

Rätta till vätskebristen imorgon, men ta det försiktigt så inte vätskan kommer upp igen. Du är så duktig. Många kramar

2011-02-04 @ 18:39:53
Postat av: asor

Tjabba!!Heja dig som gör sådana stora framsteg!!Hoppas att det går bra med brusen i morgon,är ju lite avundsjuk för här blir det ibget brus,för jag skall jobba.Så du får dricka för mig oxå!!Kämpa på!!!kramizar

2011-02-04 @ 21:57:21
Postat av: Johanna

Vad duktig du är...

2011-02-06 @ 21:24:03
URL: http://www.nogg.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0