hå o hej med farbror frej.... :)

Godagens!!!

Hoppas ni har de bra, för de har jag :))

Inte tror ja de händer mycke på vågen nu för tiden inte.... men de kommer väl :))
Men ja mår oförskämt bra, känner mej piggare än jag gjort på lääänge.

Fast jag var på fest igår igen haha
4 glas vin o 2 groggar med jouise... hmm lite trögt (hoppas jag kan tåla kolsyran bättre om ett tag)
Men jag kan inte säga att ja blev full direkt, men jag dricker ju göör sakta...

Lena visst låter de bra med badhus på torsdagar, men som sagt vill gå ner mer först.
Kommer nog att utöka med ett spinningpass till på fredagar till en start :)
så då tränar ja söndag, tisdag o fredag kan nog räcka där om man tar lite promenader emellanåt..

Idag har jag ätit ägg o bacon frulle mmmmm gott
sen blir de middag hos mor o far brukar oxå va gott :))

så ett zumba pass ikväll o då gottar jag mej nog med en kycklingsallad från bayards igen :))


En liten bild från mina föräldrars fest!!

Ta hand om dej kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Lotta<3

2011-02-27 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0