billigt!!!

Vill bara säga att jag köpte en portion thai mat i uddevalla idag för 80kr
På denna portion har jag ätit mej mätt 2ggr o frusit in 3portioner o ändå kasta jag lite ris... hahahaha
Man kan ju inte säga att jag är dyr i maten inte ;)

Köpte mej en brödrost idag oxå, har inte haft en på över 1år så nu ska man testa rostat bröd utan massa smör o ost... men som de känns i dagsläget skulle de vara gott med bara en rostad brödskiva haha

Känner faktiskt för att byta frisyr, klippa av håret lite, undra om detta är ett steg i min övriga förvandling som gör att jag känner för de, trivs ju ändå i de långa.. hmm ja får nog ringa Sötingen Erika Fyhr så hon får styla mej lite hehe

Gå försiktigt ute hörrni för de e ju isbana eller rodelbana all over..... 

pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0