NuuU

Vill säga äntligen, men just nu vettefan!

Men här sitter jag nu iaf, helt färdig en halvtimme innan dom kommer hmm är alltid i sista minuten annars, verkligen alltid.

Kan de bero på att jag inte sovit en enda minut kanske ;)
Försökte i två timmar, men sen gav jag upp


Jaja om ca 6tim har de nya livet börjat hehe

Magsäcken stor som en tumme, de räcker väl att titta på en potäta så ä en väl mätt.. haha

Faktiskt så ska de bli lite spännande och se vad o hur mycke jag klarar av att äta/dricka..
Jag har så jädrans svårt att fatta att jag ska bli mätt av ett glas mölk!! De e så en frukost tydligen skall kunna se ut...

Men over and out byyeeee


Kommentarer
Postat av: malin

men nu e det klart!!!! gott!

2010-11-14 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0