Ho ho ho!!!

God jul önskar jag er alla!!<3

Ställde mej på vågen idag =)
-1,9 visade det idag jihaaa så nu har man klämt 15.5kg på 7 veckor!!!

Jag måste ju säga att jag känner mej faktiskt helt återställd nu, men ibland kan de bli en liten kräkning men inte värre än jag orkar stå ut med de =)

Kan ibland faktiskt känna hunger nu för tiden, inte illa haha men fortfarande inget söt sug, ser och blir bjuden på godis hela tiden när jag e ute o jobbar men det lockar inte någonting. Hoppas det sitter i läääänge =)

Nu ska jag åka til torp o handla det sista inför morgondagen julklappar alltså maten står mor min med =)


BAMSE KRAM TILL MINA LÄSARE GODJUL!!!!

Kommentarer
Postat av: rosa

God Jul på dig oxå!!!!!!

2010-12-23 @ 10:16:04
Postat av: rosa

God Jul på dig oxå!!! vad duktig du är som kämpar på!!ha det gött!! kramizar

2010-12-23 @ 10:25:59
URL: http://lottisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0