Gott nytt 2011

Nyårs aftons kväll, vad gör då en hedlund??
Jo hon sitter i soffan o har avnjutit lite keso äpple/päron...
Inte riktigt som en vanlig nyår direkt haha

Utanför smäller de smällare o raketer o ja undrar om de går att somna ifrån detta ja, men ja e ap trött så de kanske kommer att funka...

Men jag tror inte att en sådan här sund nyår kommer igen så snart, de e allt roligt att kalasa o umgås men inte när man har alkohol förbud... men de förbudet kommer jag glömma på fredag, för då ska ja iaf testa lite vin... o förbudet är ju till den 11/1 då det har gått 2 månader

Förresten maten har gått lite bättre både ida o igår.. Man mår allt lite bättre då ;) Ja vet B2 ja e en slarva, men ingen överraskning för varken mej eller dej haha

Förresten igår köpte jag mej inne gympa dojor, så snart hoppas jag att jag orkar börja träna på alvar :)

Rosa vad du är snäll o skriver snälla saker, inte bara Rosa alltså men hon har kommenterat flitigt de sista <3 <3 <3

GOTT NYTT!! <3

Kommentarer
Postat av: Mej själv!!

Ja mena förstås B1 o inte B2 :)

2011-01-01 @ 10:42:06
Postat av: maria

Hi hi söt du e<3

2011-01-01 @ 15:54:40
Postat av: Keirol

Gott nytt år på dig!!



Wow! 16 kilo, på 1,5 månader. Grattis!!

Förstår att det är jobbigt när maten fastnar men det ska väl gå över får vi hoppas. Men med sådan resultat på vågen är det nog värt det. Jag är imponerad, vad du kämpar.

2011-01-01 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0