Godermorgon!!!

Jaha vad har jag attsäga idag då :)

Jo att de va 0,8 ner så nu är det över 16 kg jihaa

En annan sak som kanske inte är så bra är att de tar emot som fan att äta ibland framförallt på morgonen eller förmiddan, vilket resulterar i att ja får i mej jäkligt dåligt när jag jobbar... så igår när ja kom hem från jobbet hade jag sedan 6 på morgonen fått i mej 1 macka, 1/2 äpple o 1 aktivia yogurt... inte bra inte, ja lixom glömmer bort maten om jag inte har den brevid mej.. iaf ja kom ju på att jag va skit hungrig när ja kom hem.. 1 grillad kotlett o lite keso.. de va gör gott, men va ju som sagt hungrig så de slank ju ner alldeles för fort o va händer då tro... Jo det lixom fastnar i halsen/bröstet nånstans o det enda som gör att jag kan andas igen är att spy upp allt för det har fastnat som en propp...... Men hungern försvann iallafall.. men fick ju ändå inte i mej nån mat...

Men fick i mej knäckebröd efter några timmar..

Får nog börja skriva ner när, vad o hur jag äter så man kan kolla om ja får i mej tillräckligt så man inte kollapsar...


Ha en härlig torsdag o ett jävligt GOTT NYTT ÅR  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kompis. Grattis till ytterligare viktnedgång men du får nog tänka på att äta regelbundet din lilla slarva:)) Kramis <3

2010-12-30 @ 15:49:56
Postat av: asor

Gott Nytt År på dig!!!!!! måste vara jobbigt för dig att behöva få uppkast så ofta,kan ju tänka mig själv hur det måste vara.puh.men du klarar detta så bra!!!Och tänk nästa helg så blir det ju lite brus Jiippii!!!! Det är ju iallafall lite ljus i tunneln eller hur??ta hand om dig nu!!kämpa på!!kramizar!!

2010-12-30 @ 21:22:23
Postat av: Maria

Hej lotta fick se att jag inte skrivit vem ja va på första kommentaren:)) Det va bara lilla ja kramiz

2010-12-31 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0