Bra dag!!

Har varit en super dag ida, Yvonne va här på frukost o sen träna vi en halvtimme..

Stort Grattis till henne för herre vilket bra resultat hon gjorde på vågen idag =)

Min våg är inte alls lika rolig....

Efter Yvonne hade åkt så tog jag mej till Brötegårds sjön en slinga på 3km, men idag va den inte så lätt gådd kan man lugnt säga, de va lite hjulspår som va isiga o sen va de en del snö haha

Men jag tog mej runt, o de va otroligt vackert o fridfullt 
Ja va totalt slut när ja kom tillbaka tll bilen, men de va de värt
Detkänns faktiskt som om jag har lite mer krafter nu, vilket känns helt underbart :)

Idag bestämde vi oss för att vi ska köra en halvmara på 2,1 mil när vi båda gått ner 40kg
Inte att vi måste springa den men vi sak kunna ta oss så långt, herre vad fan ger vi oss in på hahaha

Hoppas vi har några supporters undervägen som kan ge oss vätska o styrka =))

Förresten blir glad när man har trogna läsare <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

<3

2010-12-14 @ 20:20:53
Postat av: Maria

Duktiga ni är<3

2010-12-15 @ 22:19:31
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/
Postat av: Lena

Fan jag är en stor beundrare, du är så duktig. Kram

2010-12-16 @ 15:00:44
Postat av: Tina

Så duktiga ni är! Heja Er!

Kram

2010-12-16 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0