Hejsvejs!!!

Tjo hooo då va årets 1a lopp avklarat :)

5Km vårrus, kalas väder med kalas tjejer o massa god mat o Peter Siepen!!
Ja så kan man välförkorta tisdags kvällen :)

Vad har annars hänt i mitt liv sen sist.. hmmmmm
förutom att arbeta har vi haft en liten fest på jobbet, 1a gången jag går först från en fest tror ja..
Vi grillade och det va årets 1a grillning för mej, så ja åt mej ju åt helvete för mätt, vilket då resulterade i att det inte fanns myket plats kvar för drickat.. vilket då resulterade i att jag bara kunde dricka sakta o inte så mycket.. alltså typ nykter o 1en hem :)
Slutsatsen jag drar av detta, det är inte bra att blanda... antingen får en äta eller så får en supa hahahaha

Annars har jag rört mej möcke de sista, spinner 2ggr vecka o där emellan promenader.. ändå visade vågen (bara) -0,7 ida, men de har ju iof gått bra den sista tiden så de ska väl stabiliseras nu hmm
Vet inte hur jag räknade sist när de va vägning, men hade inte rätt papper så jag hoppade öer ngt kilo... nu är de 34.5 om jag inte är helt ute o cyklar...

Nu skall de taggas för nästa lopp o de e ju en hele mil de... så nu får man utöka rutten lite för att inte komma in sist i mål ;)

 Skall försöka o skärpa till mej o komma med en uppdatering lite oftare.......
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0