Bättre!!!

Gott, magen är bättre men inte ännu helt bra fast bra myke bättre. Så xtra omeprazol o lite lugn o ro va nog det som behövdes :)

hade tänkt o festa till ida men de blir bara ngt glas med vin för min del, vill ju inte göra de värre...

Attans vad glad jag blev när jag vägde mej idag :) -2.4 tjohoo så nu har ja blivit av med 27,2kg fan snart 30 :)

Imorgon hoppas jag att magen är helt braför jag hade tänkt orka ett helt spinning pass!!

Dax att göra dej redo för mina kollegor snart som kommer innan kommunfesten ikväll :)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Tina

Så roligt att det går så bra med viktnedgången och duktig du är med träningen!

Hoppas magen blir bättre och det inte är magsår.

Kram från Gbg

2011-03-21 @ 18:29:02
Postat av: asor

Tjabba!!!! Jag är då kvar och följer din blogg,har inte fått tummen ur röva att skriva något,Fy på mig.Skall skärpa till mig,tycker det är jättekul att följa din blogg!Vad du är duktig,som snart är på -30kg!!! skitbra jobbat!Ha det gött nu och kämpa på i din egen takt,så kommer det att gå så bra!!! Jag önskar att detta jävla vita pulver som ligger på backen skall försvinna snarast.. behöver lite värme och sol nu känner jag.puh.. Sköt om dig nu,så hörs vi snart!!! kramizar!!

2011-03-21 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0