dränkta katter o kluvna hårtoppar :)

Detta kommer jag inte skriva ett skvatt om :)

Hoppas inte alla stackars studenter flutit bort idagens evinnerliga regnande... Men vad härligt för alla som får sommarlov till en icke existerande sommar.. men den som väntar på ngt gott väntar ju alltid förlänge ;)

Jaha så har man stått på vågen idag igen, samma resultat som förra veckan -1,8 :) så nu e de bara 1.9 kvar till 40 :) shit va kul :)

Magen sköter sig kanon, men ikväll är sista tabletten på denna kuren så jag hoppas verkligen inte de drar igång igen, men om man skall vara helt ärlig så har jag lite småkänningar vid stressade situationer så jag är lite skeptisk... Har tbl för 2 veckor till o de tar jag om jag känner jag behöver utan att prata med överordande :))

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0