kontroll

idag har det varit 2 månaders återbesök med calanderska
eftersom jag bor en bit ifrån götlaborg gick det bra att ta det via telefon

Allt verkade då bra, förutom att jag då "spyr" eller "hostar! upp maten när jag äter för fort, men det är det ju bara jag som kan göra något åt...

Tog upp detta om att vågen stod på + sist vägning, vilket inte alls är konstigt, de kan tydligen göra så i flera veckor i sträck för att sen gå med snabba steg ner igen...

Så vill inte jag ha de, vill hellre gå ner lite vaarje vecka, för om jag inte skulle gå ner denna vecka heller  är det svårare att hålla modet uppe :)

Men annars sa jag till dietisten det att jag mår oförskämt bra :D

Sa oxå att det var lite svårt med lagadmat på jobbet eftersom jag för det mesta sitter i bilen o även får äta i den... men hon va nöjd bara jag åt ett lagat mål om dagen o de gör jag ju när jag kommer hem..
Men har faktiskt lyckats få in en liten lunch paus i jobbet de sista passen :)

Idag kom jag på att eftersom jag är så nära -20 så måste jag ju ha en 20kilos belöning, så det blev en lyxmassage på mimmi`s  så jädrans gött de ska bli, 90 minuters total avslappning.. lovley

Får nog hitta på en liten belöning för varje jämt 10 tal jag tappar...

Hmm 30 kan ju vara ..... ja lite tips vore kanske på sin plats här :)

Förresten gött de tar på snön o isen, snart kanske man kan gå ut o gå.. har u både vårrus o tjejmil att träna till :D

Ta hand om varann kram

Kommentarer
Postat av: asor

Hej svejs!!Klart att du klarar att hålla modet uppe,även att vågen visar det dåliga hållet!!!Du klarar detta!!Jag tycker att det är jävligt starkt gjort av dig att göra en blogg av det du går igenom,jag själv hade nog inte gjort det.Tips vid -30,unna dig en weekend någonstans och bara njut och få bara vara för en dag eller två.Och få hämta andan en stund,tror att man behöver det i bland.Kämpa på nu bara så mycket du orkar!!!Kramizar

2011-01-17 @ 21:46:26
Postat av: Keirol

tjena! En massage är du verkligen värd! Det lät härligt! Tappa inte modet, det kommer allt att fortsätta gå nedåt. Kämpa på så som du gjort, så ska det nog fixa sig. ha dè gott

2011-01-17 @ 23:45:05
Postat av: Lena

Helt rätt att du unnar dig massage, nästa steg tycker jag du ska unna dig en hel spa dag. kramar

2011-01-18 @ 12:21:39
Postat av: trogen läsare

i motvind gäller det att ha vänner o familj runt som stöttar.

Du ÄR jätteduktig!!!

30kg morot kan väl vara floating i Vbg med en efterföljande massage av Mimmi. Det är riktigt skönt. T.o.m. en duracellkanin som jag somnade i baljan ;)

Ha d gott

2011-01-18 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0