<3

Tack för fina tips =)

jag kan säga att jag absolut inte har tappat sugen, eller vet inte om jag har nått sug att tappa eftersom jag tycker detta sköter sej själv...

Äter precis det jag vill när jag vill, så jag tycker inte att jag bantar o tänker på vad jag stoppar i munnen..

Men det är klart man blir glad när vågen går neråt, men om det står still i flera vekor så tror man ju att man gör något galet eller fel.. Så det kan vara svårt att hitta en anledning just att fortsätta väga mej regelbundet, o är det lite längre fram så kanske söt suget kommer ifatt mej o det är lättare att falla för frestelsen...

Som det är nu mår jag toppen o känner mej toppen, tycker ingenting med detta är svårt utan att allt sköter sig själv utan att behöva kämpa éller tänka sej för... ingenting är dock förbjudet för mej att stoppa i munnen, jag kan ju t om äta godis om ja känner för det man äter ju ändå inte så mycket :)

Trogen Läsare, jag har testat floating, ingenting för mej ja rotera i tanken som en helikopter propeller hahaha
fanns inte att slappna av inte :) men annars vore de en toppen idé...

spa dag låter toppen , de ska jag fundera på =)

till er alla <3 tack för att ni peppar o stöttar <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0