Då va man igång :)

Äntligen har man kommit igång med lite träning :)

Va o träna zumba i söndags, o hur roligt va inte de då!!!
Bara längtar tills nästa söndag, men herre vilken träningsvärk man har haft i bena alltså :)

Har just kommit hem från mitt 1a spinning pass, men man ju lugnt säga att de inte är bena de gör ont i nu haha
Inte lika roligt som zumba, men när man kommit in i de så är de nog nåt annat.. hoppas jag, bara rumpan tål de hihi

På torsdag är tanken en promenad på minst en timme o att solen lyser på mej då :)

Ja juste i lördags drack jag ju vin, säkert 5 glas o herre vad trött jag blev. Annars när jag druckit blir jag ju allt annat än trött, men har iof inte bara druckit rödvin någon gång innan.. Men jag vaknade med jordens huvudvärk, de gick ju bort efter några timmar o sen va ja ok, va ju lite bakis sugen men inte på onyttigt, käka några salta pinnar men de e ju inget olovligt direkt ;)

ha de gott alla som läser kram på er

Kommentarer
Postat av: asor

Tjabba i vinterrusket!!!Herregud vilken snöstorm det är,jag kommer väl inte ut förrän till våren#skrattar#. Vad kul att det gick bra med ditt brus!! hhmm?konstigt att du blev så trött efter bruset,men det går nog bättre nästa gång.Då blir du kanske pigg som en mört.. Fortsätt kämpa på nu i den takt du gör!!!Sköt om dig så hörs vi snart igen!!kramizar

2011-02-11 @ 14:13:27
Postat av: Lena

Hoppas att vädret är bättre imorgon, för nu ser det inte lovande ut för en långpromenad. Det är härligt när man har gjort något kroppsligt. Själv har jag varit och simmat idag och nu börjar muskler framträda som inte varit använda på länge, dvs jag känner av dom haha. Men vad nyttig man känner sig. Hade med mig en kompis idag som gjort samma op som du och hon var så nöjd efteråt, det var första gången hon var i badhuset. Så jag längtar efter att du också ska följa med snart. Många kramar

2011-02-16 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0