sol e härligt!!

Hej hej på dej!!!

Visst e de härligt när man kan gå utanför dörren utan att palta på sej massa kläder :)

Idag har det varit vägning ;)
Trodde att eftersom det gick så bra sist vägning att jag inte gått ner ngt denna gång, jag hade fel ;)
-1,2 vart de.. saknas nu 2hg till 35!!!

Måste ju skryta lite ;) Har gått ner mer än en kille som gjorde OP på samma gång som mej, o killar som brukar rasa bra mycke bättre än oss kvinns!!! Men han kommer kanske snart ikapp, men ja leder just nu iaf :D

Men de närmar sig dendäringa halvmaran vi ska ta oss igenom jag o Yvonne, som tur e ligger hon lite efter mej så de kanske kan förhalas någon vecka :)

Den 18/5 är det dax för ett återbesök på calanderska  herre gud, då har det gått ett halvår!! hur fort har inte detta halvår gått eller.....


Förresten i julas eller så, skrev jag ju om mina svarta trånga jeans som jag inte kunde andas i.. de är snart förstora, måste ha bälte för annars hasar dom ner ;D

kram på er <3


Kommentarer
Postat av: asor

Hej leverpastej!!!! Fan,vad du är bäst,som kämpar på!!byxorna kan du kanske använda som tält,som du går ner i vikt,Heja dig!Härligt med värme och sol,men fick en smärre chock,när det kom snö.Men nu är det förhoppningsvis bara värme som vi kommer att få.Kämpa på nu!!så hörs vi..Kramizar

2011-05-07 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0