Hur känns de nu då!!

Ja nu e de måndag o ja kom hem i lördags, har inte orkat skriva ngt.
Har varit/är rätt trött o man har inte mycke energi, men den kommer snart hoppas jag.

Annars har de gått bra med op, visst har de gjort ont men inte så farligt som man skulle kunna tro,det som är det jobbiga är att lära sej hur mycke klarar jag av att svälja åt gången.. i början va de a en halv tesked, men nu klarar jag faktiskt en hel tesked yogurt =)
Samma om man känner sig törstig, o tar en mun vatten som vanligt så känns de inte gott i magen kan ja lova.

Men de sköna är att jag nu kan ligga på båda sidor när man ska sova, den första natten va de ryggläge som gällde, sen har man kunnat ligga på höger, men nu funkar båda =)

Ska se om jag kan få upp lite bilder senare idag..

Tjo hopp...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, det är nog mycket nytt att tänka på. Men tänk vad bra allt förhoppningsvis kommer att bli =)

2010-11-15 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0