Hej!!

För er som tror jag gått under jorden, så har jag nästan de =)

Har varit några dagar som jag varit väldigt trött, matt o orkeslös..

De känns faktiskt ganska bra i magen, brukar få ont vid lunch tid, men då e de bara att ta värktabletter o lägga sej på soffan en stund så blir de bättre. Såren börjar klia o de e ju ett bra tecken;)

Nu känns de lite bättre, idag har ja t om varit ända till högsäter (hos mor o far),
sedan åkte jag till min kusin som opererades på samma gång så vi gick till stallet o kolla in de små liven o gav dom lite mat, underbart med frisk luft..

Imorgon går jag in i nästa fas, börja äta mjuk mat tjuvstarta med kokt potatis idag
alltså gröt till frukost o kokt torsk o potais med kokta morötter till midda fy fan va nice=) 

Imorgon är de oxå vikt kontroll...

Annars har man inga större planer mer än ja hade tänkt gå till affären

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0