Fundering!!

Tycker de e så konstigt, jag som verkligen har älskat att känna goda smaker i munnen, choklad godis mat ja you name it.. Känner nu typ likgiltighet för att äta, äter nu för att ja måste...

Men de ja verkligen saknar är att kunna svepa ett glas vatten, men de går ju bara i små klunkar, ilket är hemskt för jag är så jävla törstig hela tiden... Dricker jag för fort så känns de som ett lock lägger sig på strupen, o jag för liksom inte luft, skit otrevligt...

Men med detta inlägg menar jag inte att jag ångrar mej, de går skitbra att inte äta, de e just törsten som e lite skum

Tror att detta är det bästa jag har gjort, o jag tror att jag kommer må så jäklans bra framåt sommaren, då kanske jag t om kan dricka ett helt glas vatten igen =)


Kram på lördagskvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0