Dumping

Fy fan, nu har jag mått skit en stund!!

Har haft något som kallas dumping, vilket man kan få om man äter för snabbt, fett eller sött...

Har ätit stekt smalkorv vet inte om jag inte tålde det eller vad som hände, åt kanske lite för fort, för satans vad jag har mått illa, o magknipigt en stund, fördelen med dumpingarna är att de brukar släppa efter ca 30 min..
Men man lider den tiden, de vill ja lova.. har nu haft den 2 gånger o jag hoppas jag slipper detta en gång till...

kram o klem

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Huu, hoppas dumpingar inte blir något du får för mycket nu bara. Men det blir nog bra. Själv dumpar jag flera gånger i veckan, jag får sömndumping väldigt ofta då.

Jag blir alltid lika förvånad att det finns sjukhus som låter en äta fast mat så fort.

Jag fick hålla mig till 4 veckor slät/passerad soppa (gav upp efter 3 veckor) Sen följde 4 veckor med purée mat. Blev bäbismat och annat som man kunde mixa. Kramar Angeliqa

2010-11-22 @ 23:41:26
URL: http://angeliqaw.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja fy fan dumpingarfår man snart nog av, men vad r sömndumping??



Jag hade la tur ;) eftersom de bara va flytande i en vecka, nu e de mjukkost i 3veckor o efter de fr ja äta nästan allt.... men de lär ju bli en nykter nyår ;) kanske kan va nyttigt vem vet hihi



Men jag känner ju att efter jag fick börja äta r jag inte alls lika trött, behöver lixom inte sova middag längre ;)



Kram på dej gotlandstösa

2010-11-23 @ 13:56:43
Postat av: Anonym

men fy Lotta,,inte roligt än har jag klarat mig från detta som tur e:)) ses snart igen o tränar wii det var jätteroligt,,kramelikram

2010-11-23 @ 16:11:00
Postat av: Lotta

Ja Hötte de hoppas jag med ;)

De blir morgon promenad med Moster imorgon (onsdag) men fram på dagen kör jag gärna lite WII igen ;)

2010-11-23 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0