Misstag!!

Misstag gånger 2 idag....

På förmiddan idag skulle jag äta ett mellanmål, knäcka med ägg o kaviar tänkte jag då, (man är rekomenderad att inte äta hårdkokt) knäckor har jag ju ätit flera gånger, o jag tänkte att nu har de ju gått 3veckor så de e klart ja klarar ett hårdkokt.... Herre gud, trodde seriöst jag skulle kvävas till döds, antagligen käka jag för fort, o inte tugga ordentligt för de täppte totalt igen matstrupen, o kändes som de svällde... Fy fan va otäckt... men de hela slutade med att de vände och kom upp igen....

Efter detta äventyr så var jag o Syrran på överby, där skulle vi luncha.
Eftersom jag då är begränsad med vad jag kan äta så fanns ett alternativ.. Bakadpotatis med tonfiskröra
eftersom jag får äta både bakadpotatis o tonfisk så självklart, vad jag då inte tänkte på var tonfiskRÖRA
alltså var röran för fet, vilket resulterar i att jag mår skit, inte rätt ställe på ett köpcentum direket, men hitta en stol så syrran fick prova massa kläder o kika runt medans ja vänta på att anfallet skulle gå över.

Jag skulle tro att vi käka vid 13 tiden o nu är klockan 21 o ja skiter fortfarande OLJA, fem gånger i kvarten

Det får mej att undra, vad fan är det man stoppar i sej egentligen!!!!

Ett litet skit inlägg hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0