Dagens våg!!

Visade -1,3 alltså har undertecknad gått ner 12,5kg

Det ska ja inte klaga på ;)

Idag har man tagit ytterligare ett steg i mat väg..

Min lunch idag bestod av Grillad Kyckling, keso o tomat Mmmmmm satan i gatan va de va gott o inte reagerade jag negativt på detta intag heller positivt som skam hehe

Så nu får man äta nästan allting, men typ rå morot, rå kål o rå lök...

Alkohol får vänta en månad till, men de känns inte som de ska bli några problem haha
Lite värre är de med kolsyra, är super sugen på lite dricka ibland nästan de enda jag kan känna sug efter faktiskt....

Jag hoppas nu att jag snart ska känna mej piggre nu när jag får äta lite mer mat än innan....

Nix nu ska jag göra en kyckling gryta på resten av min kyckling till middagen

love 2 y all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0